Poczatek bloga

26, Maj 2007

Dzis (27.05.2007) zaczal dzialac moj blog – bede pisal przewaznie o postepach w programowaniu i projektach ale nie zabraknie tez zupelnie off-topic’owych tematow. Mam nadzieje ze nie bedzie nudno.Troche goraco jest wiec ciezko sie mysli ale czytam o mieszaniu kolorow w dx (nie powiem, ciekawe :P). Jutro Wielki Wiejski Event czyli swieto ludowe 2007 Skorzec. Opisze wrazenia z tej wiesniackiej imprezy.

Sory, ze tak bez ‚ogonkow’ ale rzeszom czytelnikow zza oceanu moze sie krzaczyc (czytaj: jestem zbyt leniwy zeby nacisnac naraz 2 klawisze).

Reklamy

Komentarze 3 to “Poczatek bloga”

  1. Kurak Says:

    bu! 😉
    ogonki mozna wybaczyc, ale wyjustuj ten tekst, bo brzydko wyglada (hint: formatowanie przy pisaniu posta) ;]

  2. GamerCpp Says:

    Dzięki za hinta, poprawiłem. Jeszcze jakieś sugestie?;]

  3. asbestosis lawyer Says:

    Hi


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: