Red Streets Editor – postępy

14, Kwiecień 2008

Dawno nie pisałem nic o głównym projekcie w któym uczestnicze. Szczerze to nie wiem w jakim stopniu zaawansowania aktualnie jest sama gra ale w grywalne minidemo już miałem okazję zagrać jakieś dwa miesiące temu. Ja do edytora dorobiłem kilka przydatnych opcji, między innymi:

– podświetlanie modelu
– obramowanie wybranego modelu boundingbox-em
– wstępna obsługa warstw
– zlikwidowane kilka bugów

Podłoże będzie składało się z trzech warstw
– pierwsza – czyli ulice, chodniki i tego typu elementy
– druga – czyli półprzezroczyste dodatki w stylu dziury w jezdni, zakratowane wejścia do studzienek ściekowych etc.
– trzecia – pozostałe elementy czyli drzewa i cała reszta

Warstwy ułożone będą następująco:
– trzecia (będzie nieco „wyżej” niż pozostałe, przysłania modele i inne warstwy)
– modele
– druga
– pierwsza

Po skończeniu zabaw z przesuwaniem obiektów (które i tak jest do poprawy :/) w planie mam obsługa dodawania nowych elementów na mapę a potem zacznę kombinować z formatem i zapisem/odczytem mapek.

Chyba mogę już powiedzieć, że jestem bliżej końca niż początku 🙂 Bo tak wogóle to marzy mi się totalny refaktoring kodu ale z moim lenistwem…

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: