Po przerwie

28, Luty 2008

Witam wszystkich, nie bylo mnie tu juz dluzszy czas (ferie, snowboard, imprezy ;)), wiec wypadaloby cos w koncu napisac.

Jak ostatnio pisalem pracuje nad edytorem map do gry Red Streets. Red Streets bedzie podobne do pierwszych czesci serii GTA. Pisana w C++, za render odpowiada OpenGL. Teraz nieco o edytorze.

Do tej pory zrobione:
– szkic layoutu (kontrolki itd)
– viewport (render DirectX)
– podstawowe przeksztalcenia modeli (obroty, skalowanie, translacje)
– wyswietlanie warstw podloza (dostepne 3 warstwy)
– input z myszki, przesuwanie modeli (prowizorka, do poprawienia)
– kamera
– logger

Do zrobienia:
– format map
– zapis/odczyt map
– zarzadzanie modelami
– loader meshy *.obj (w tej chwili czyta tylko *.x)
– poprawa dzialania niektorych elementow
– cala reszta 😛

Uzywam:
– c++ – kod
– DirectX – rendering
– wxWidgets – GUI

Screeny z edytora:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(kliknij zeby powiekszyc)

W tle moj piekny pulpit z Warsztatowa tapeta ;]

I screeny z gry (grafika testowa):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(kliknij zeby powiekszyc)

Sory ze napisze kilka notek po kolei ale nie chce wrzucac do jednej kilku tematow 😉

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: