Egg Framework skończony.

3, Grudzień 2007

Skończyłem pisanie frameworka pod silnik – kod jest przejrzysty, w miare ładny i wygodny. Framework jest mocno wzorowany na tutorialach i kodzie Chada Vernona (link). Niektore z featursów szkieletu:

  •   inicjalizacja directx, tworzenie, wyświetlanie okna, zmiana trybu fullscreen/windowed, solid/wireframe, utrata urządzenia itd.
  • statyczny i dynamiczny bufor wierzchołków
  • teksturowanie
  • obsługa statycznych modeli *.x
  • wczytywanie i wyświetlanie map opartych na heightmap’ach
  • timer i time based movement
  • wejście z myszki i klawiatury
  • obsługa czcionek
  • kamera przypominająca trochę tę z FPS’ów

To tak z grubsza tyle. Teraz zabieram się za czytanie nowych tutoriali i zastanawianie od czego zacząć pisanie dalszej części silnika…

 Ps. Aaa, brakuje mi jeszcze logo 🙂

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: